28.9.06

kiralık balkon var mı?

Evleri severim aslında, sevmediğimden değil de, bana fazla. Doldurulacak gibi değil evler. Salonu ayrı dert, yatak odası, mutfağı ayrı dert, hatta klozete konan askılı kokusuna kadar düşünmek zorundasın, içini doldurmak zorundasın. Hani şu fight club mantığıyla iyice bir moda olan, eşyanın önemi yok ayağındaki evlerden de hiç haz etmiyorum ne yalan söyleyeyim. Evim olursa illa doldurmam lazım. Hatta adım atacak yer bile kalmaz, o kadar eşya. Diğer yandan ev sahibi olmak, direk olarak evli olmayı da çağrıştırıyor. Bir izdivaç, ve o izdivaça konu olan bir zevce de işin içinde yani. Eşyalardan yer kalsa onlar ayak altında, kucakta v.s. Peki balkon öyle midir ya. Gözünü seveyim balkonun, hatta umut gibi düşünürsek herkesin balkona bir kere vermesi lazım bence. Balkon ne içeri ne de dışarı ait, ama aynı zamanda hem içeri hem de dışarı ait. Araf gibi yine bu da. Ne çok araf var. Ev değil balkon istiyorum ben. Emlakçılara gidip sorsam döverler mi beni? Size sorsam kızmazsınız biliyorum. Kiralık balkonunuz var mı?

Hiç yorum yok: